REALMADRID FC

REALMADRID FC
ورزشي فوتبال
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mohsendarush.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





32نفر از هواداران رئال مادرید،3نفر برگزیده ماه ژانویه را انتخاب کردند که در پایان اوزیل با کسب بیشترین امتیاز،عنوان بهترین بازیکن ماه را به خود اختصاص داد.رونالدو و راموس نیز به ترتیب در رده های بعدی بهترین های این ماه قرار گرفتند.نگاهی داریم به عملکرد این بازیکنان در طول بازی های این ماه"مالاگا(رفت کوپا)،گرانادا،مالاگا(برگشت کوپا)،مایورکا،بارسا(رفت کوپا)،اتلتیک بیلبائو،بارسا(برگشت کوپا)،ساراگوسا"

اوزیل:در برنابئو مقابل مالاگا از نیمه دوم بازی به زمین رفت و حضورش مثمر ثمر بود و تحرک را به خط حمله تیم اضافه کرد.مقابل گرانادا 3بار پایه گذار گل شد و همکاری خوبی با بنزما در خط حمله تیم داشت،این همکاری در بازی برگشت کوپا مقابل مالاگا هم ادامه داشت و تک گل حساس بازی روی حرکت او به ثمر رسید. در ایبورستا نیز،پاس گل اول را برای هیگواین فراهم ساخت.در بازی رفت مقابل بارسا از نیمه دوم به زمین امد و چیزی از او دیده نشد.مقابل بیلبائو به خوبی در تغیر آهنگ جریان بازی نقش داشت   داشت ،   1بار روی او پنالتی شد و پایه گذار گل سوم تیم بود!در الکلاسیکو برگشت در کوپا ،بی شک بهترین بازیکن زمین بود،در نیمه اول شوت سهمگینی را روانه دروازه کرد که با بدشانسی او به تیر برخورد کرد،پاس گل اول را برای کریستیانو فراهم ساخت و به خوبی کار بازی سازی را انجام داد.مقابل ساراگوسا،1گل زد،1پاس گل داد و نقش زیادی در پی ریزی حرکات هجومی تیم داشت. او ژانویه را با امارفوق العاده 7پاس گل و اگل زده به پایان رساند.
 

http://s5.as.com/recorte/20111108dasdaiftb_11/XLCO/Ies/hace_ilusion_superar_104_goles.jpg

رونالدو:مقابل مالاگا ، در طول نیمه دوم پرتحرک نشان داد و 1گل هم زد که افساید او گرفته شد اما در واقع بی دقتی در حرکاتش دیده میشد و کریستیانوی همیشگی نبود. مقابل گرانادا،شاید انچه که در ذهن او و هواداران  باقی مانده باشد،هوشدنش توسط برنابئو باشد،هرچند که در آن بازی 1گل دیر هنگام به ثمر رساند.همین روند و شوت های بی هدف در 2بازی بعد مقابل مالاگا و مایورکا نیز ادامه داشت! و اما الکلاسیکو ،یک بازگشت خوب و فراموش کردن  خاطرات تلخ الکلاسیکو قبل. او علاوه بر  گلزنی در این بازی، به خوبی در کارهای دفاعی مشارکت میکرد،پرتلاش و متعصب نشان داد ،این بازی شروعی بود برای اشتی دوباره او با هواداران.مقابل بیلبائو بازهم یه ضلع مهم در حرکات هجومی تیم بود،2پنالتی گل کرد،که شاید باید بازیکنی به بزرگی مسی پنالتی خراب کند تا ارزش گل کردن این پنالتی ها برای کسانی که از این  شیوه گلزنی  خرده میگرند بیش از پیش مشخص شود!در نیوکمپ نیز مانند بازی رفت پینتو را مغلوب کرد ،هم در فاز حمله و هم در دفاع موفق نشان داد.در برنابئو و در مقابل ساراگوسا هم پرتلاش بود و 1گل نیز به ثمر رساند،در این بازی برای اولین بار توسط هواداران به طور یکپارچه تشویق شد!بازیکن پرتغالی درمجوع تواسنت 6گل به ثمر برساند ،به علاوه اینکه او در این ماه تیمی تر بازی کرد و به خوبی در کارهای دفاعی شرکت میکرد.

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2011/12/16/futbol/equipos/real_madrid/1324059052_extras_noticia_foton_7_1.jpg

راموس:بازی رفت با مالاگا را به علت مصدومیت از دست داد.اما در بازی بعدی با گرانادا شروع خوبی داشت و روی جایگیری خوبش در محوطه جریمه حریف گلزنی کرد. در لاروسالدا بهترین بازیکن زمین بود،به خوبی درحرکات هجومی تیم شرکت میکرد ،کنترل خوبی روی مدافعان حریف داشت و قدرت تمرکز و رهبری بالا از نکان مثبت او در این بازی بود.مقابل مایورکا بازهم جزء بهترین بازیکنان زمین بود وپاس های خوبی را از دفاع به حمله فراهم ساخت و مثل همیشه حضور خوبی در محوطه جریمه حریف داشت. مقابل بارسا در بازی رفت کم اشتباه ترین دفاع بود.در بازی با بیلبائو نیز توپ گیری های خوبی داشت،تنها نکته منفی دربافت کارت زردی بود که منجر به محرومیتش از بازی ساراگوسا شد! او درمجموع در این ماه علاوه براینکه به خوبی از عهده وظایفش در خط دفاعی تیم برامد در نفوذها نیز موفق بود و نشان داد  که چه شم گلزنی بالایی دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:41 ] [ محسن ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 15811
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1




کد شمارش معکوس سال جدید